Ένας νέος μνηστήρας για το δήμο Ναυπλιέων προέκυψε σήμερα, ο οποίος έρχεται να προστεθεί στις υποψηφιότητες Κωστούρου, Μάκαρη, Ορφανού και Λαϊκής Συσπείρωσης. Ο λόγος για τον πρώην πρόεδρο της κοινότητας Ανυφίου και μέλος του ΔΟΚΟΙΠΑΝ Δήμου Ναυπλιέων Κωνσταντίνο Καραμπή.
Ο Κώστας Καραμπής αναφέρει πως ο συνδυασμός του θα ονομάζεται «Ναυπλιέων Συνεργασία» και παράλληλα παρουσιάζει το λογότυπό του.
Επίσης δίνει στη δημοσιότητα το μανιφέστο της υπό δημιουργία δημοτικής παράταξης και τις βασικές προτάσεις του για την ανάπτυξη του Δήμου, κάνοντας δημόσια πρόσκληση σε υποψήφιους για τις εκλογές.
Η ανακοίνωση Καραμπή
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Κωνσταντίνου Καραμπή:
Ως είθισται, η ανακοίνωση υποψηφίου δημάρχου σε δημοτικές εκλογές, συνοδεύεται πάντα, από ανακοίνωση μερίδας υποψηφίων που θα πλαισιώνουν αυτό το συνδυασμό-αυτό, στη παρούσαφάση, δεν γινόταν να συμβεί, για δομικούς κυρίως λόγους, όμως και λόγω του αν αυτό γινόταν,θα ήταν μια αυτοαναίρεση τωνζητουμένων, όλων αυτών.
Στον δήμο Ναυπλιέων και γενικότερα,το οξύμωρο της υπόθεσης εκλογές, είναι ότι η αρχή αλλά και η εξέλιξη του προεκλογικού αγώνα,γίνεται με μια καλά σημαδεμένη τράπουλα. Η πιθανότητα δηλαδή εκλογής νέων πολιτικά ανθρώπων, είναι αμφίβολη. Όλοι, λίγο πολύ, ξέρουμε ποίοι και ποίοι θα εκλεγούν. Το είδαμε και στον τόπο, οι αρεστοί στη δημοτική εξουσία, όλοι εξελέγησαν, χωρίς; ούτε μια έκπληξη.., τρανό παράδειγμα; Γην και ύδωρδόθηκαναπό την παλιά ενότητα ΜΙΔΕΑΣ στην εν ενεργεία δημοτική αρχή, πρώτη φορά στα χρονικά, παράταξη μονοπώλησε το ενδιαφέρον και εξέλεξε 5 συμβούλους, οι υπόλοιποι υποψήφιοι της ίδιας παράταξης; Μεγάλο αγώνα, πολλούς ψήφους, αποτέλεσμα 0, νεροκουβαλητές.
Η Ναυπλιέων συνεργασία, έρχεται να πει όχι σε όλο αυτό. Η εκκίνηση, θα είναι επί ίσοις όροις, για όλους-δεν υπάρχει η επιδίωξη ήη ανάγκη σε καμία περίπτωση για συμπόρευση μεκανέναν πολιτικά γνωστό,ώστε να αποκομίσουμε ψήφους. Δεν θα είμαστε υπό τη σκέπη κάποιου-μπορεί όμως όποιος πολιτικός ή άλλος φορέας θέλει, να στηρίξει με ανακοίνωση-ως εκεί όμως.. Με λίγα λόγια,από την αρχή κιόλας αντιστρέφονται οι γνωστοί σε όλους, όροι. Για εμάς, δεν είναι όλη η κοινωνία κατάλληλη μόνο για την κάλπη, για εμάς, άπαντες είστε το ίδιο πολύτιμοι και για υποψήφιοι,ανεξαρτήτως εκπαίδευσης, επαγγέλματος, εθνικότητας, Κοινωνικής ομάδας. Το μόνο που χρειάζεται; τόλμη, καθαρότητα, στόχος το σύνολο και όχι το εγώ, ρεαλισμός, ζήλος, ομαδικότητα. Θα είμαστε εμπράκτως απέναντι σε κάθε μορφής βία, στον ρατσισμό, στην εκμετάλλευση. Δίπλα στον αγρότη, τον αποκλεισμένο κοινωνικά και επαγγελματικά. Δίπλα στη κοινωνία με εθελοντισμό, ενημέρωση και πρωτοβουλίες, δίπλα με έργα, για να γίνει το αυτονόητο, πραγματικά αυτονόητο.
Σχεδιασμός σε βασικούς πυλώνες
1. Στον δήμο Ναυπλιέων, εχει παρατηρηθεί, ότι, ο νευραλγικός τομέας καθαριότητα, βρίσκεται υπό κρίση-πολλές φορές, κάποια σημεία καθαρίζονται μετά από προσωπική παρέμβαση του δημάρχου, πράγμα ανεπίτρεπτο. Έχουν παρατηρηθεί αψιμαχίες μεταξύ υπαλλήλων και διεύθυνσης, οι οποίοι όλοι τάσσονται υπέρ κάποιου υποψηφίου, προκειμένου να επιβιώσουν εργασιακά- άσχετα που όλο αυτό,οδεύει την υπηρεσία σε ιδιωτικοποίηση, την οποία η κοινωνία θα καλεστεί να πληρώσει αδρά και ο υπάλληλος; να οδηγηθεί τελικά στην ανεργία.
Εμείς, σε όλο αυτό, προτείνουμε:
α. Δεν ζητάμε από κανέναν υπάλληλο να ταχθεί υπέρ μας, ζητάμε μόνο δουλειά και συνέπεια β. στελέχωση του γραφείου κίνησης το οποίο θα είναι κινητό-όλοι να εργαστούν, είναι αδιανόητο το γραφείο να έχει μεγαλύτερο ή ίσο σε αριθμό προσωπικό, από το μάχιμο των δρόμων. γ. Προγραμματισμός. Ένας προγραμματισμός; ο οποίος θα έχει συνέπεια- η οποία θα αποδεικνύεται από το βιβλίο επισκεψιμότητας, το οποίο θα τοποθετηθεί σε κάθε χώρο δημοτικής ευθύνης, δ. θα έχει Ποιότητα, η οποία θα αποδεικνύεται από το ανέβασμα φωτογραφιών του κάθε χώρου στην αρχική του κατάσταση και την μετά, στην εφαρμογή ηοποία, άμεσα θα δημιουργηθεί και θα πάει τον τομέα σε άλλο επίπεδο, σε ψηφιακό, ε. Προστασία του δημόσιου χαρακτήρα της υπηρεσίας, ζ. Τα απορριμματοφόραθα διαθέτουν καταγραφικό και κάμερα για να καταγράφει το είδος της υπηρεσίας, όσο δε; και την κατάσταση των χώρων από όπου διέρχεται το όχημα, η. το προσωπικό των απορριμματοφόρωνθα ενημερώνει άμεσα το κέντρο για τα ογκώδη απορρίμματα, δεν θα είναι απλοί παρατηρητές, θ. Αυστηρή λειτουργία του κανονισμού καθαριότητας, διότι, ούτε ο υπάλληλος είναι χαμάλης, ούτε ο τόπος ξέφραγο αμπέλι-υπάρχουνυποχρεώσεις, ευθύνες και δικαιώματα εκατέρωθεν, ι. Διεκδίκηση επιστροφής προσωπικού, το οποίο αποχώρησε από την υπηρεσία.
2. Εξυγίανση της ΔΕΥΑΝ. Θα παραλάβουμε την υπηρεσία με πρωτόκολλο παράδοσης και παραλαβής.- Άμεσα έλεγχος για το αν υπάρχουν αποκλεισμοί ή ειδική μεταχείριση σε ότι αφορά τις πληρωμές από τους πολίτες, αν υπάρχουν περιπτώσεις κακής χρήσης των υπηρεσιών λχ επισκευές σε αντικείμενα εκτός αρμοδιότητας (θα καταθέσω 2), τιμολογιακή πολιτική με το νερό να αποτελεί κοινωνικό αγαθό, συνεργασία της υπηρεσίας με ομάδες υπέρτης προστασίας του νερού ως δημόσιο αγαθό, τοποθέτηση μετρητών σε κάθε σημείο το οποίο δεν πληρώνει (σχολεία, πάρκα, κοιμητήρια κλπ) με σκοπό τον ακριβή έλεγχο κατανάλωσης κ.α.
3. Διακοπή του αποκλεισμού προς τους επαγγελματίες του τόπου, από όλες της υπηρεσίες. Οι επαγγελματίες θακαλεστούν να παραδώσουν στις υπηρεσίες ενδιαφέροντος τους το email τους, με σκοπό, σε κάθε έργο να αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα προκειμένου τη συμμετοχή τους, αυστηρά με τις διαδικασίες που ο νόμος ορίζει. Για μικρής έκτασης εργασίες, θα μπορούν να καταθέσουν ενδιαφέρον και οι άνεργοι, οι οποίοι θα πληρωθούν με εργόσημο.
4. Τα ΝΠ του δήμου Ναυπλιέων, θα έχουν ελεύθερη βούληση και θα λειτουργούν ανεξάρτητα-με τις αρχές της αποκέντρωσης, με ημερίδες & σεμινάρια και χωρίς πολιτικούς εξαναγκασμούς, κατά πολιτών ή συλλόγων.
5. Προστασία αγροτικού εισοδήματος. Αν δεν υπάρξει συνεργασία με τους συνεταιρισμούς σε ότι αφορά τις πρωτοβουλίες για τις τιμές των προϊόντων – Τοποθέτηση αυτόματων δημοτικών πλαστίγγων σε σημεία διαβούλευσης, ενέργειες περί δημιουργίας δημοπρατηρίων φρούτων. Πρωτοβουλίες για να γίνει ο Ανάβαλος μη αναβαλλόμενος.
6. Προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Αγροτουρισμου κλπ
7. Αυτοαξιολόγηση των υπαλλήλων. Θα είμαστε κατά, σε κάθε μορφής βίας απέναντι στον εργαζόμενο-στον εργαζόμενο που είναι παραγωγικός και φιλικός, σε αυτόν που δίνει λύσεις στον πολίτη.
8. Δράσεις περί της συνοχής των κατοίκων και των τόπων μεταξύ τους και όχι με την πολιτεία. Οι πολιτιστικοί θα καλεστούν να αναλάβουν τον πολιτιστικό ρόλο τους, χωρίς πλέον αυτοσκοπός τους, να είναι μόνο,τα μουσικά δρώμενα.
9. Το αυτονόητο θα αποτελεί αυτονόητο, χωρίς τη παρέμβαση αιρετού. Οι αιρετοί θα αναλάβουν τη διεκδίκηση κονδυλίων ευρωπαϊκών ή από άλλα προγράμματα ή θα έχουν άλλα αντικείμενα εργασίας λχ στελέχωση γραφείου δημοψηφισμάτων, εγγειοβελτιωτικών έργων κ.α.
10. Δημιουργία δημοτικού καταφυγίουζώων άσχετα αν συμφωνούνή όχι, οι φιλόζωοι.
11. Σύσταση τοπικού συμβουλίου πρόληψης της παραβατικότητας. Η ξενοφοβία, ο ρατσισμός και ο αποκλεισμός είναι ζητήματα που απασχολούν αυτό το συμβούλιο και όχι ο αόρατος και συνάμα αόριστος εχθρός παραβατικότητα.
12. Υγιής αθλητισμός. Λειτουργία ομάδων σε κάθε τόπο, για τα παιδιά των τόπων. Αθλητισμός χωρίς αναβολικά και διακοπή αν υπάρχει, κάθε τέτοιας σχέσης με τον Δήμο Ναυπλιέων. Ο Αθλητισμός για όλους θα είναι για όλους και όχι μόνο στο αστικό περιβάλλον.
13. Δημιουργία κτηνοτροφικού πάρκου, κήποι στην πόλη.
14. Δημόσια συζήτηση και κατάθεση πρότασης,ανάπτυξης του Δρόμου των αρχαιοτήτων,ο οποίος παρακμάζει παραδόξως αναπτυξιακά.
15. Ενημέρωση του υπουργείου μεταφορών και διαπραγμάτευση με τα ΚΤΕΛ προκειμένου οι τόποι να αποκτήσουν συγκοινωνία. Αν όλα αυτά αποδειχθούν ατελέσφορα, δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας όπως ο νόμος ορίζει.
16. Συνεργασία με ομάδες οι οποίοι συνεισφέρουν με την ύπαρξη τους στην οικονομική καλλιέργεια Τζουμεικερς, την ελεύθερη διακίνηση και διάσωση παραδοσιακών σπόρων πελιτη κ.α.
17. Ο μαραθώνιος θα αποκεντρωθεί και θα είναι ευκαιρία γνωριμίας των τόπων με τους θεατές, τους αθλητές και τις ομάδες πο υτους πλαισιώνουν.
18. Η παιδεία θα είναι σε περίοπτη θέση.
19. Προστασία των ιδρυμάτων, κληροδοτημάτων κλπ, λχ το Αγγελοπούλειο, το Κοντολέων κ.α.
Η παραπάνω αρίθμηση, δεν σημαίνει προτεραιότητα αλλά διαχωρισμός των θεμάτων. Όλα, αποτελούν προτεραιότητα-χωρίς από τη θεματολογία να εξαιρούνται το λιμάνι, τα απορρίμματα, ο τουρισμός, το οδικό δίκτυο, το γηροκομείο, το νοσοκομείο, η διάθεση διαδημοτικής ή και Περιφερειακής συνεργασίας με δήμους που δεν είναι όμοροι κ.α., πράγματα δηλαδή γνωστά, τα οποία αποτελούν όπως και να έχει, διοικητική συνέχεια, αλλά δεν ανέφερααναλυτικά,για οικονομία χώρου.
Όλα τα παραπάνω, δεν είναι πρωτόγνωρα για εμένα, ούτε αποτελούν δαπάνη.
Η συνεχής εδώ και 11 χρόνια παρουσία μου στην αυτοδιοίκηση: 2011-14 πρόεδρος της Τ.Κ. Ανυφίου, 2014-2019 μέλος της κοινότητας Ανυφίου, 2019-σήμερα μέλος του ΝΠΔΔ ΔΟΚΟΙΠΑΝ δήμου Ναυπλιέων και οι δράσεις μου: περί της παροχής κατάλληλου νερού προς κατανάλωση στο Ανυφί και τελικά τη παροχή νερού σε όλη την ενότητα Μιδεας, τη προστασία του σχολείου και τελικά την επέκταση του, τη προστασία της δημόσιας περιουσίας, τη προστασία του γηπέδου μπάσκετ και τελικάτη κατασκευή γηπέδου ποδοσφαίρου,την εμπλοκή μου και τη διακοπή παράνομηςδιαχείρισης του κοιμητηρίου από την εκκλησία και η αρμοδιότητα με καθυστέρηση τουλάχιστον 20 ετών να πηγαίνει επιτέλους στη κοινότητα και πολλά άλλα.
Η ενασχόληση μου αυτή, η χωρίς ασφάλεια, η χωρίς κανένα απολύτως συμβιβασμό, η μόνιμα μεταξύ σφύρας και άκμονος, έχει φτάσει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα-οι τόποι, δεν έχουν τόσο την ανάγκη των έργων, όσο τη συνοχή μεταξύ των κατοίκων.
Τον τελευταίο καιρό, από προσωπικά βιώματα, έχω παρατηρήσει μια λογοκρισία σε βάρος μου από τον τοπικό «τύπο», ειδικά στα σημεία που με άρθρα παρουσιάζω στοιχεία τα οποία αναφέρουν πράγματα τα οποία συμβαίνουν στον τόπο. Επίσης, έχω διαπιστώσει ότι τα ίδια μπλογκς τάσσονται υπέρ συγκεκριμένων υποψηφίων, φυσικά δικαιολογημένα αφού δεν πρόκειται για δημοσιογράφους, οπότε δεν υπάρχει λόγος αντικειμενικότητας, άσχετα που εισπράττουν δημόσιο χρήμα, άρα και χρήμα μου… οπότε υποχρεούνται τη δημοσίευση.
Απέναντι λοιπόν σε αυτή τη λογοκρισία που επιχειρείται, επιλέγω αυτή τη φορά να βγω μπροστά από τις εξελίξεις και να μην διακινήσω καμία πληροφορία ευρέως περί της διεκδίκησης του δήμου Ναυπλιέων από πλευράς μου, πάρα μόνο στα argolika λόγω πολυετούς συνέπειας και στο argolidamagazine λόγω ότι αναρτούν ότι έχω αποστείλει, και αυτό; χωρίς εξαιρέσεις.
Επειδή με τη παρούσα κατάσταση, θεωρώ ότι διακυβεύονται χειρότερες μέρες από την επόμενη μέρακαι αφού συγκεκριμένες προσωπικότητες απέχουν από αυτές τις εκλογές, θεώρησα χρέος να βγάλω το φίδι από τη τρύπα δηλαδή να δηλώσω επίσημα πια, την διεκδίκηση του δήμου Ναυπλιέων με το όνομα του συνδυασμού «Ναυπλιέων Συνεργασία», με λογότυπο τη χειραψία, το πορτοκάλι, την αγκινάρα, τον δρόμο ο οποίος μπορεί να είναι μαραθώνιος ή αυτός της κεντρικής εισόδου της Αργολίδας από τα αστικά κέντρα,με φόντο το μπλε της θάλασσας και του καθαρού ουρανού-με όλο αυτό, να προμηνύει την αποκέντρωση, τις ίσες ευκαιρίες τις χωρίς αποκλεισμούς.
Από το λογότυπο, έως την ονομασία και το όραμα, διεκδικώ τον Δήμο Ναυπλιέων με άλλη τεχνική, με διαφορετική προσέγγιση, μακριά από τα γνωστά,επιδιώκοντας για αρχή, ο κάθε υποψήφιος να θέλει να είναι υποψήφιος και όχι να γίνει από υποχρέωση, φιλία ή υπό το καθεστώ ςπίεσης.
Θεωρώ, ότι ο πολίτης πρέπει να ζητήσει και όχι να του ζητηθεί η συμμετοχή στις εκλογές.
Με την εμπειρία παλαιότερων προεκλογικών αγώνων, ενημερώνω ότι ο συνδυασμός θα περιφρουρηθεί από εκβιασμούς, φοβέρες κλπ επίσης θα περιφρουρηθει και η διαδικασία της καταμέτρησης την μέρα των εκλογών, η σταυροδοσία επιτρέπεται μόνο πριν τη κάλπη, μετά;
Απαγορεύεται.
Η δοκιμασία των εκλογών έχει ενδιαφέρον, ο σκοπός; Ιερός.
Οι στόχοι; Μεγάλοι.
Οι ευθύνες; Τεράστιες, οπότε αγαπητέ προβληματισμένε πολίτη, αν θες να ασχοληθείς ενεργά,να εμπλουτίσεις τη λίστα του σχεδιασμού που παραπάνω κατέθεσα, να έχεις ελεύθερο λόγο στα κοινά και αφού ενημερώθηκες παραπάνω, ο λόγος, σε εσένα..
Υποψήφιος δήμαρχος Ναυπλιέων, πρώην πρόεδρος της Τ.Κ Ανυφίου, μέλος του ΝΠΔΔ ΔΟΚΟΙΠΑΝ δήμου Ναυπλιέων Κωνσταντίνος Π Καραμπής.
Σημείωση: το λογότυπο είναι πρόχειρο, όποιος θέλει, μπορεί να συνεισφέρει με ιδέες στη τελική διαμόρφωση του, με περιεχόμενο: βασικό θέμα η χειραψία, μετά το πορτοκάλι, η αγκινάρα, ο δρόμος ο οποίος μπορεί να συνδέει τόπους ή να είναι μαραθώνιος, το μπλε του ουρανού και της θάλασσας.