home design 800Χ400

Μέσα από την ιστορία, γνώρισε την Κορινθία

Οι μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού του Αριστοτελείου Κορινθιακού Εκπαιδευτηρίου μέσα από μία σειρά δράσεων αναδεικνύουν τον πολιτισμό της Κορινθίας

|

Χρόνος ανάγνωσης

2 λεπτά

|

0 Σχόλια στο Μέσα από την ιστορία, γνώρισε την Κορινθία

Οι μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού του Αριστοτελείου Κορινθιακού Εκπαιδευτηρίου μέσα από μία σειρά δράσεων αναδεικνύουν την ιστορία και τον πολιτισμό της Κορινθίας παρουσιάζοντας τους αρχαιολογικούς χώρους, τα κάστρα, τα μοναστήρια και τις λίμνες.

Η πρώτη δράση είναι η δημιουργία ντοκιμαντέρ – ταινίας μικρού μήκους «Μέσα από την Ιστορία, γνώρισε την Κορινθία» που αποτελεί μια πρωτότυπη ιδέα στην οποία οι μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους γίνονται πρεσβευτές του τόπου τους.

Στο όμορφό τους ταξίδι, σας προσκαλούν να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε τα ακόλουθα μέρη:

  • Αρχαιολογικός χώρος Ηραίου Περαχώρας
  • Αρχαία Κόρινθος
  • Αρχαία Νεμέα
  • Αρχαιολογικός χώρος Κεγχρεών
  • Αρχαιολογικός χώρος Κλεωνών
  • Αρχαία Σικυώνα – Βασιλικό
  • Αρχαία Στυμφαλία
  • Αρχαία Φενεός
  • Αρχαιολογικός χώρος Iσθμού
  • Αρχαιολογικός χώρος Τενέας
  • Αρχαιολογικός χώρος  Αγίων Θεοδώρων
  • Κάστρο Ακροκορίνθου
  • Αγγελόκαστρο
  • Κάστρο Αγιονορίου
  • Κάστρο Μουντ Εσκουβέ
  • Κάστρο Φωκά, Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής (Ξυλόκαστρο)
  • Ιερά Μονή Αγίου Βλασίου (Ξυλόκαστρο)
  • Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης  Χιλιομοδίου
  • Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού Χιλιομοδίου
  • Ιερά Μονή Αγίου Αθανασίου Πουλίτσας
  • Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Λεχόβης (Κρυονέρι)
  • Ιερά Μονή Οσίου Παταπίου (Λουτράκι)
  • Παναγία των Βράχων (Κάτω Ταρσός Κορινθίας)
  • Λίμνη Στυμφαλία
  • Λίμνη Δόξα

Ακόμη, οι μαθητές σε συνεργασία με την καθηγήτρια Πληροφορικής αξιοποίησαν τα δεδομένα που συνέλεξαν για τη δημιουργία διαδραστικού χάρτη.

Επιπλέον, δημιουργήθηκε quiz γνώσεων βασισμένο στο γνωστό παιχνίδι «Γίνε εκατομμυριούχος» κι αξιοποιήθηκε η αντίστοιχη εφαρμογή. Ειδικότερα, οι μαθητές κατέθεσαν ερωτήματα σε σχέση με το μέρος που ανέλαβαν με 4 επιλογές απάντησης (1 σωστή – 3 λανθασμένες). Οι ερωτήσεις κωδικοποιήθηκαν και τοποθετήθηκαν στο πρόγραμμα με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τους, ώστε να είναι διαθέσιμη προς χρήση στο ευρύ κοινό.

Παράλληλα, στο μάθημα των Εικαστικών, οι μαθητές σε συνεργασία με τον καθηγητή Εικαστικών κατασκεύασαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι τύπου «φιδάκι» με κάρτες ερωτήσεων. Υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής για 2-4 παίκτες και με τη ρίψη ζαριού, ο κάθε παίκτης έχει το δικαίωμα αφού απαντήσει σε σωστή ερώτηση να προχωρήσει στα κουτάκια μέχρι να φτάσει στον τερματισμό.

Επιμέλεια δράσης:

  • Γκούμας Σταμάτιος – Δάσκαλος
  • Μαυραγάνη Ειρήνη – Δασκάλα
  • Πυργάκη Γιούλα – Καθηγήτρια Πληροφορικής
  • Κουλιφέτης Περικλής – Καθηγητής Εικαστικών
  • Αλεξάνδρου Φωτεινή – Δασκάλα

Σχόλια

Exit mobile version