Ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας παρουσιάζει το «Γαμήλιο Εμβατήριο» του Άγγελου Τερζάκη από 18 έως και 27 Μαρτίου, στον πολυχώρο ΑRΤίκι στο Κρανίδι.
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Δημήτρης Ι. Σίδερης
- ΣΚΗΝΙΚΑ – ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ: Ι. Ξυπολιάς – Δ. Σίδερης
- ΜΟΥΣΙΚΗ: Θοδωρής Μπρουτζάκης
- ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Ιων Ξυπολιάς
Διανομή:
- ΔΙΑΛΕΧΤΗ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ: Ελένη Ντάκου
- ΛΕΜΟΝΙΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ: Βίκυ Παπάζογλου
- ΡΟΖΑΛΙΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ: Ιωάννα Μέξη
- ΜΑΡΙΝΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ: Αλίκη Πάζιου
- ΑΝΘΟΥΛΑ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ: Βενετία Κωστελένου
- ΚΛΕΑΝΟΗΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗΣ: Παντελής Τόδωρης
- ΣΑΒΒΑΣ ΧΡΗΣΤΟΥΔΗΣ: Αρτέμης Αϊβαλιώτης
- ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΡΕΚΛΑΣ: Κώστας Πεντεδέκας
- ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΟΥΣΗΣ: Γιώργος Πέλας
- ΑΔΡΙΑΝΟΣ: Γιάννης Καϊμασίδης
ΠΡΕΜΙΕΡΑ: ΣΑΒΒΑΤΟ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023
ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: 19, 20, 25, 26 & 27 Μαρτίου 2023
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 20.30
ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑRΤίκι ΜΑΡΑΪΚΕ ΗΛΙΟΥ ΝΤΕ ΚΟΝΙΝΓΚ ΚΡΑΝΙΔΙ
Τηλέφωνο κρατήσεων: 698 698 2224
ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ: 8€
Λίγα λόγια για το έργο
Ένα από τα πιο σημαντικά νεοελληνικά θεατρικά έργα του 20ού αιώνα
Σε μία ελληνική κωμόπολη του Μεσοπολέμου μία οικογένεια που έχει χάσει τον πατέρα κι έχει τέσσερις ανύπαντρες κόρες στηρίζει όλες τις ελπίδες της στο γιο, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα. Όταν κάποια στιγμή επιστρέφει, δεν το κάνει για να βοηθήσει την οικογένειά του, αλλά για να πουλήσει ό,τι τελευταίο τους έχει απομείνει, καλύπτοντας έτσι την κατάχρηση που έχει κάνει στη δουλειά του. Η οικογένεια καταρρέει κι η επαναστάτρια κόρη αποφασίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Κάθε επανάσταση όμως ποτίζεται με αίμα.
Το πρωτοποριακό για την εποχή του κείμενο, γράφτηκε για να διερευνήσει τις έμφυλες σχέσεις καθώς και την πορεία του γυναικείου κινήματος, που βρίσκεται σε έξαρση εκείνη την περίοδο.
Ο Άγγελος Τερζάκης έγραψε το Γαμήλιο εμβατήριο σε μια μεταβατική εποχή για την ελληνική κοινωνία, θέλοντας να καταδείξει το καταθλιπτικό κλίμα, την ασφυκτική ατμόσφαιρα και τις έντονες κοινωνικές ανισότητες, που επικρατούσαν στην Ελλάδα του 1930.
Μέσα σε αυτήν την ατμόσφαιρα οι γυναίκες, που υφίστανται τα πιο πολλά, ασφυκτιούν δέσμιες της οικονομικής στενότητας, των κοινωνικών προκαταλήψεων και κυρίως των αυταρχικών αντιλήψεων της πατριαρχικής κοινωνίας. Η αντίδραση του καταπιεζόμενου σ’ αυτές τις περιπτώσεις είναι καταστροφική, τόσο για τον ίδιο, όσο και για το περιβάλλον του.