Μια σύγχρονη ιστορία εμπνευσμένη από το Αρχαίο Δράμα και συγκεκριμένα από την Άλκηστη του Ευριπίδη, παρουσίασε συνεπαίρνοντας τους θεατές ο Ηλίας Μαγκλίνης, στο Μικρό Θέατρο της Επιδαύρου.
Ο Φάκελος Βάνκαου, ήταν μία ιστορία που καθήλωσε το κοινό το οποίο καταχειροκρότησε τους συντελεστές. Με άριστες ερμηνείες των ηθοποιών ο σκηνοθέτης έπλεξε μια ιστορία γύρω από την περίπτωση Βάνκαου (Wahncau): Μια γυναίκα βρέθηκε νεκρή σε όρθια στάση. Η συνήθης μεταθανάτια μυϊκή παράλυση αποκαταστάθηκε από μια σπάνια, ακαριαία πτωματική ακαμψία.
Επειδή έχουμε συνηθίσει τους νεκρούς οριζοντιωμένους – παραιτημένους από κάθε δικαίωμα και παρουσία, αυτή η γυναίκα μοιάζει να μας απειλεί. Ή να μας υπόσχεται το θαύμα. Σαν την Άλκηστη που «έχει και δεν έχει ξανάρθει, είναι και δεν είναι η Άλκηστη.
Μπορείς και ζωντανή και πεθαμένη να την πεις». Μια έκλειψη ηλίου θα ρίξει το αλλόκοτο φως της σε μια ήσυχη γη στο μέλλον, στα πρόσωπα των ανθρώπων και τα ερείπια των ναών.
Υποστηρίζοντας τον διάλογο της σύγχρονης δραματουργίας με το Αρχαίο Δράμα, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ολοκλήρωσε κι εφέτος το πρωτοποριακό εγχείρημα, την απευθείας ανάθεση νέων δραματικών κειμένων με αφετηρία αρχαία έργα σε Έλληνες συγγραφείς, αυτή τη φορά προερχόμενους από τον χώρο της σύγχρονης ελληνικής λογοτεχνίας.