home design 800Χ400

home design 1170x320

 vasilopoulos banner2

Κρανίδι: Ο «Πειρασμός» του Ξενόπουλου κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη

Ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας επανέρχεται δυναμικά στη θεατρική σκηνή με τη νέα του παραγωγή
theatro

Ο Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας επανέρχεται δυναμικά στη θεατρική σκηνή με τη νέα του παραγωγή «Ο Πειρασμός», σε διασκευή της ομώνυμης κωμωδίας του Γρηγόρη Ξενόπουλου. Η παράσταση εντάσσεται ως προ-φεστιβαλική στο 9ο Φεστιβάλ Θεάτρου «Ερμηνείες στην Ερμιονίδα».

Πρεμιέρα: Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022, ώρα 21.00.
Παραστάσεις: 24, 26, 27, 29 Ιουνίου στον πολυχώρο ΑRTίκι Μαράικε Ηλιού ντε Κόνινγκ, στο Κρανίδι.
Τιμή εισιτηρίου 8€ / Mαθητικό-Φοιτητικό 3€.
Τηλέφωνο κρατήσεων: 6986982224.

Ο πειρασμός του Ξενόπουλου Κρανίδι ΘΟΕ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Διασκευή-Σκηνοθεσία: Δημήτρης Ι. Σίδερης
Eπιμέλεια Σκηνικού & Κοστουμιών: Δημήτρης Ι. Σίδερης
Moυσική Επιμέλεια: Μαρία Οικονομάκου
Φωτισμοί: Ίων Ξυπολιάς

ΔΙΑΝΟΜΗ:

Μενέλαος Γεωργιάδης: Κώστας Πεντεδέκας, Κλειώ Γεωργιάδου: Αργυρoύλα Μέξη, Αγγέλα Παπαστάμου: Bίκυ Παπάζογλου, Νίκος Παπαστάμος: Aντώνης Αντωνόπουλος, Πολυξένη Δρογκά: Νάντια Κωστελένου, Γεώργιος Δρογκάς: Παντελής Τόδωρης, Κρίτων Γεωργιάδης: Γιάννης Καϊμασίδης, Καλλιόπη, Πειρασμός: Mαρία Παπαϊωάννου, Κοσμάς: Αρτέμης Αϊβαλιώτης, Μήτσος: Aναστάσης Φουέντες, Θεοδώρα: Κική Πέλλα

Η υπόθεση

Όπως αναφέρει για την υπόθεση του έργου ο Δημήτρης Σίδερης:

Η Καλλιόπη, μια νεαρή καμαριέρα, αναστατώνει τη ζωή της μεγαλοαστικής οικογένειας Γεωργιάδη. Έναν Απρίλη, μπαίνει στα σπίτια τους και στις ζωές τους και παρασύρει στον πειρασμό και στην απιστία όλα τα αρσενικά της οικογένειας και όχι μόνο. Ένα έργο για τον πειρασμό της σάρκας και την αντρική απιστία. Ένα έργο για το παιχνίδι του έρωτα και τη δοκιμασία των συζυγικών σχέσεων, όπου νικητής βγαίνει η αγάπη. Και ο Πειρασμός, που ξεκινά μια καινούργια ζωή.

Μα κι ένα έργο με πολιτική χροιά, για τους φτωχούς και τους πλούσιους, γι’ αυτούς «που το ’χει η μοίρα τους να δουλεύουν για τον κόσμο» και την ομορφιά της αλληλεγγύης.

Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος, εξαιρετικός ψυχογράφος, δίχως να ηθικολογεί, ανατέμνει όλες τις πλευρές των πολλαπλών ερωτικών τριγώνων του: αυτήν της πέτρας του σκανδάλου, αυτήν του άντρα που υποκύπτει μοιραία και αυτήν -γυναίκας ή άντρα- που υποφέρει από την προδοσία που γεννά η απιστία. Οι ήρωες γίνονται θύτες και θύματα, αλλάζουν ρόλους, ευτυχούν, δυστυχούν, κλαίνε, γελάνε, αγαπούν, μισούν, συγχωρούν, προδίδουν και προδίδονται, διεκδικούν ή παραιτούνται, υποτάσσονται στη μοίρα τους ή την προκαλούν, μα κανείς δε λέει όχι στο υπέροχο παιχνίδι του έρωτα. Κανείς. Αν το έργο εξακολουθεί να παίζεται ως τις μέρες μας, είναι γιατί συγκεντρώνει πολλές θεατρικές αρετές: ζωηρό διάλογο, πειστικούς ανθρώπινους τύπους, στέρεη πλοκή, έξυπνα σκηνικά ευρήματα, σίγουρη αίσθηση του κωμικού, οξεία κοινωνική παρατήρηση.

Σχόλια

georgopoulos ebea

vasilopoulos banner

banner Μπικάκης

evaggelinou ebea

karaboulis 350 copy
newsletter banner anagnostis