Συνεχίζεται η ανταλλαγή ανακοινώσεων μεταξύ του υποψηφίου δημάρχου Ερμιονίδας Γιάννη Μαργέτα και του αντιδημάρχου Ερμιόνης Δαμιανού Κουτούβαλη, σχετικά με αν υπάρχει ή όχι θεσμικό ατόπημα στη μη αναφορά της Κοινότητας Ερμιόνης σε μία αφίσα πετυχημένης κατά τ’ άλλα πασχαλινής εκδήλωσης για το Κάψιμο του Ιούδα στην κωμόπολη.
Όπως σημειώνει ο Δαμιανός Κουτούβαλης:
«Ο κ. Μαργέτας στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, συνεχίζει να βαδίζει με την μορφή παραληρήματος πλέον, την οδό της πολιτικής κατρακύλας στην οποία τον οδήγησαν οι νέοι/ες συμβουλάτορές του, με τις απαρχαιωμένες συμβουλές τους.
Αντί να ζητήσει συγνώμη από τους Δημότες και την Δημοτική Αρχή για το μέγιστο πολιτικό ολίσθημα στο οποίο υπέπεσε, αφού ανενημέρωτος όπως αποδείχθηκε, κατηγόρησε άδικα τον Δήμο Ερμιονίδας για αποκλεισμό της Κοινότητας Ερμιόνης από την διοργάνωση του καψίματος του Ιούδα, αυτός συνεχίζει αμετανόητος να μας κατηγορεί για διαχωρισμό των Κοινοτήτων σε παιδιά και απόπαιδα.
Αντί να απευθυνθεί στον Πρόεδρο της Κοινότητας Ερμιόνης για να μάθει από αυτόν τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να απέχει η Κοινότητα από την διοργάνωση, ζητάει να του επιδείξουμε κάποιο έγγραφο που η ίδια η Κοινότητα να αρνείται ρητά την συμμετοχή της, διαφορετικά δεν πείθεται για τα γεγονότα που συνέβησαν και τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
Άραγε από ποιόν Νόμο προκύπτει, ότι για να μην συμμετάσχει μια Κοινότητα στην διοργάνωση εκδήλωσης που γίνεται στην έδρα της, πρέπει η ίδια να το δηλώσει εγγράφως;
Ακολουθώντας δημοκρατικές διαδικασίες, συγκάλεσα εγγράφως συνάντηση όλων των εμπλεκομένων φορέων με θέμα την διοργάνωση του καψίματος του Ιούδα στην Ερμιόνη.
Ενώπιον όλων των παρισταμένων ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης αρνήθηκε μετ’ επιτάσεως την συμμετοχή της Κοινότητας στην διοργάνωση, κάτι το οποίο δεν έχει ιστορικό προηγούμενο.
Δηλαδή για πρώτη φορά στα χρονικά, μια Κοινότητα αρνήθηκε την συμμετοχή της στην διοργάνωση εκδήλωσης που γίνεται στην έδρα της.
Από πού λοιπόν προκύπτει ότι η Δημοτική Αρχή απέκλεισε την Κοινότητα Ερμιόνης από την διοργάνωση της εν λόγω εκδήλωσης;
Μπορούσαμε να την βάλουμε με το ζόρι διοργανώτρια ή μήπως έπρεπε να της ζητήσουμε ένα έγγραφο άρνησης της συμμετοχής της στην διοργάνωση;
Οπότε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν.
Είτε ο κ. Μαργέτας αρνείται να σεβαστεί και να αποδεχθεί τις δημοκρατικές διαδικασίες που ακολουθήθηκαν, είτε δεν πιστεύει όσα ειπώθηκαν και συζητήθηκαν ενώπιον δέκα ατόμων, και κανείς από αυτούς δεν τα διαψεύδει.
Εάν συμβαίνει το πρώτο, είναι κάτι πολύ λυπηρό και ταυτόχρονα πολύ επικίνδυνο.
Εάν συμβαίνει το δεύτερο θα τον πληροφορήσω ότι στην παράταξή μας έχουμε μάθει να κάνουμε αντρίκιες κουβέντες που δεν τις παίρνουμε πίσω και ο λόγος μας αποτελεί συμβόλαιο.
Δεν του κάνει εντύπωση ότι κανείς από την Κοινότητα Ερμιόνης δεν διαμαρτυρήθηκε για την μη συμμετοχή της στην διοργάνωση του καψίματος του Ιούδα και ότι κανείς από τους παρισταμένους στην συνάντηση δεν διαψεύδει το λεγόμενά μου;
Τον καλώ λοιπόν να σταματήσει να εκτίθεται ανεπανόρθωτα απέναντι στην τοπική κοινωνία και επίσης να μου επιτρέψει να κάνω προγνωστικά για την έκβαση των επόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών στην Ερμιονίδα, κάτι το οποίο νομίζω ότι δεν υπερβαίνει τις συνταγματικές διατάξεις που επιτρέπουν στους πολίτες να εκφραστούν ελεύθερα και να επιλέξουν αυτοί ποιοι θα αναλάβουν τις τύχες του Δήμου μας για την επόμενη πενταετία.
Η Δημοτική Αρχή αντιμετωπίζει με ίσους όρους όλους τους Προέδρους και τα Συμβούλια των Κοινοτήτων και έχει άψογη και εποικοδομητική συνεργασία μαζί με όσους από αυτούς το επιθυμούν».
«Παιδιά και αποπαίδια…»
Η δεύτερη ανακοίνωση του Γιάννη Μαργέτα που οδήγησε στη νέα απάντηση από τον αντιδήμαρχο Ερμιόνης, έκανε λόγο για «παιδιά και αποπαίδια».
Όπως σημειώνει ο κ. Μαργέτας απευθυνόμενος προς τον κ. Κουτούβαλη:
«Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι δεν έχει γίνει ακόμη αντιληπτό από τη δημοτική αρχή, πως δεν υπάρχει ιστορικό προηγούμενο αποκλεισμού κοινότητας από εκδήλωση που γίνεται στην έδρα της.
Και επειδή όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, πιστέψτε με οι ενδιάμεσοι διάλογοι δεν ενδιαφέρουν κανέναν και το αποτέλεσμα δείχνει ότι η δημοτική αρχή, για λόγους που ξέρει μόνο η ίδια, με πράξεις ή παραλείψεις της, απέκλεισε από τη διοργάνωση της εκδήλωσης για το έθιμο του Ιούδα, την ιστορική κοινότητα Ερμιόνης, αφού όπως σας ανέφερα και με την απάντησή σας αποδεχθήκατε, δεν υπάρχει έγγραφο που η ίδια η κοινότητα να αρνείται ρητά την συμμετοχή της.
Επιπλέον, εξ όσων αναφέρετε πουθενά δεν προκύπτει η ενασχόληση με το θέμα του ίδιου του Δημάρχου, σε μία προσπάθεια εξεύρεσης λύσης, λες και δεν ήταν σοβαρό πρόβλημα ο αποκλεισμός της κοινότητας.
Θέμα στο δήμο θα έπρεπε να είναι η μεταβίβαση περισσότερων αρμοδιοτήτων στους προέδρους και τα συμβούλια των κοινοτήτων, όπως δίνει δυνατότητα και προτρέπει ο νόμος και όχι το de facto ψαλίδισμα αρμοδιοτήτων που έχουν παραδοσιακά.
Σε ό,τι αφορά τη διοίκηση του δήμου μετά τις επερχόμενες εκλογές, μην υπερβαίνεται τις συνταγματικές διατάξεις που επιτρέπουν στους πολίτες να εκφραστούν ελεύθερα και να επιλέξουν αυτοί ποιοι θα αναλάβουν τις τύχες του δήμου για την επόμενη 5ετία, τοποθετώντας ήδη αυθαίρετα υποψήφιους στη θέση της αντιπολίτευσης, γιατί δείχνει έλλειψη σεβασμού στο δημοκρατικό και αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών.
Εξάλλου ο τρόπος που αντιλαμβάνεστε την άσκηση της εξουσίας, αντικατοπτρίζεται στο ύφος των επιστολών σας και στη μόνιμη χρήση της ιστοσελίδας του Δήμου Ερμιονίδας, για τις παραταξιακές σας ανακοινώσεις, χωρίς να σέβεστε ότι ένα τουριστικός δήμος, όπως ο δήμος μας, που απευθύνεται στην παγκόσμια κοινότητα ,δεν μπορεί να κάνει χρήση της ιστοσελίδας του για την παράταξη του Δημάρχου.
Όσο για τη ναφθαλίνη, ψάξτε λίγο καλύτερα και θα διαπιστώσετε ότι αναβλύζει από πηγές πολύ κοντά σας.
Σας καλώ για ακόμη μία φορά να λειτουργείτε με ίσους όρους απέναντι στους προέδρους και τα συμβούλια των κοινοτήτων και να σταματήσετε το διαχωρισμό τους σε παιδιά και αποπαίδια.
Εν τέλει ,μην τρομοκρατείσθε τόσο εμφανώς εσείς και οι συνδαιτυμόνες σας με τη δημιουργία της νέας παράταξης, ασχοληθείτε σοβαρά με τα πολλά και μεγάλα προβλήματα του δήμου και των πολιτών και μη σας απασχολεί διακαώς η συγκρότηση του συνδυασμού μου. Όλα στην ώρα τους».