Επανήλθε με τον αγιασμό ως φάρμακο κατά του κορωνοϊού και μάλιστα δημοσίως στη διάρκεια λειτουργίας ο πρώην Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος. Το περιστατικό συνέβη την Κυριακή στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννου στο Ριόλο Αχαΐας, όταν ο πρώην Μητροπολίτης ενώ μιλούσε για τον Αγιο Ιωάννη, έβγαλε από την τσέπη του το ένα μπουκάλι με αγιασμό αναφέροντας «Αυτό είναι το φάρμακο για κάθε αμαρτία όπως και το φάρμακο για τον κορωνοϊό»!
Τα πολιτικά πρόσωπα που στέκονταν στην πρώτη σειρά απέναντι από το Ιερό τα ‘χασαν αλλά αντέδρασαν άμεσα.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαϊας Χαράλαμπος Μπονάνος γύρισε την πλάτη στον κ. Αμβρόσιο φωνάζοντας «Ντροπή» κι αποχώρησε από το Ναό, ενώ επικράτησε αναστάτωση κι ανάμεσα σε όλους τους παρισταμένους όπως ο Δήμαρχος Δυτικής Αχαίας Σπύρος Μυλωνάς, ο πρώην Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας, ο Αντιπρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Δημήτρης Δριβίλας, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άγγελος Τσιγκρής και άλλοι
Τι δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας
Μιλώντας στο thebest ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας Χαράλαμπος Μπονάνος ανέφερε σχετικά με το επεισόδιο:
«Πήγα την Κυριακή στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννη στο Ριόλο για τη Θεία Λειτουργία προκειμένου να εκπροσωπήσω τον Περιφερειάρχη μας. Προς το τέλος της Λειτουργίας ο ιεράρχης Αμβρόσιος ξεκίνησε να μιλάει για τα παιδικά του χρόνια στην Κατοχή. Κάποια στιγμή έβγαλε ένα βιβλιαράκι το οποίο επρόκειτο να μοιράσει στον κόσμο και ένα ψεκαστήρι.
Όπως είπε επρόκειτο για αγιασμό που μπορεί πέρα από το να σκοτώσει τα αμαρτήματα, να σκοτώσει και τον κορωνοϊό.
Εντελώς αυθόρμητα εκείνη τη στιγμή αντέδρασα φωνάζοντας “είναι ντροπή” και έφυγα από την εκκλησία.
Θεώρησα ότι δεν είχε κανένα νόημα να είμαι μέσα στην εκκλησία και να ακούω αυτά τα αδιανόητα πράγματα που παραπέμπουν στον Μεσαίωνα και που προσβάλλουν εμένα, τις σπουδές μου, τις γνώσεις μου, τους πολίτες και τη νοημοσύνη όλων μας.
Ιδίως ενώ βρισκόμαστε σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο κατά την οποία προσπαθούμε να κάνουμε ένα ανοσιολογικό τείχος και αντιμετωπίζουμε όλο αυτό το φάσμα των αρνητών, αυτή την ιδιότυπη ομηρία. Αυτά είναι σκοταδισμός και δεν μπορεί να γίνονται αποδεκτά με την παρουσία μας και τη σιωπή μας».