home design 800Χ400

Η απόφαση της καταδίκης του Ιησού Χριστού

|

Χρόνος ανάγνωσης

3 λεπτά

|

1 σχόλιο στο Η απόφαση της καταδίκης του Ιησού Χριστού

Το έγγραφο της απόφασης της καταδίκης του Ιησού Χριστού παρέμεινε μέχρι το 1309 μ.Χ. τελείως άγνωστο, έως ότου βρέθηκε στην πόλη L’Aquila της Κεντρικής Ιταλίας (κοντά στην οποία έχει ανακαλυφθεί η αρχαία ρωμαϊκή πόλη του Αμιτέρνο, όπου βρέθηκε το σπίτι του Ποντίου Πιλάτου). Το 1381 μεταφέρθηκε στην Κωνσταντινούπολη επί των ημερών του Πατριάρχου Ιερεμίου. Μεταφράστηκε από τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη Διονύσιο, κατά το έτος 1643:

«Τω εβδόμω και δεκάτω Τιβερίου Καίσαρος, Βασιλέως Ρωμαίων, μονάρχου ανικήτου, Ολυμπιάδος διακοσιοστής πρώτης, Ηλιάδος ογδόης από κτίσεως κόσμου, κατά τον ημέτερον μερισμόν των Εβραίων τετράκισχίλια και εκατόν εβδομήκοντα τέσσερα έτη και καταβολής των Ρωμαίων βασιλείας έτη εβδομήκοντα τρία και από της ελευθερίας της δουλωσύνης Βαβυλώνος έτη πεντακόσια εβδομήκοντα και καταστροφής του ιερού βασιλείου έτη εννενήκοντα και επτά, επί υπάτου του λαού των Ρωμαίων Λουκίου Ζιζονίου και Μάρκου Συννίου και ανθυπάτου του Ιλλιρικού Παλιστέρα, κοινού διοικητού της χώρας των Ιουδαίων Κουίντου Φλαβίου, επί της διοικήσεως Ιερουσαλήμ ηγεμόνος κρατίστου Ποντίου Πιλάτου, επιστάτου της Κάτω Γαλιλαίας Ηρώδου του Αντιπάτρου, της άκρας αρχιερωσύνης Άννα και Καιάφα Αλλιάσου και Ματίλ μεγιστάνων εις τον ναόν, Ραμπάλ Αμαμπέλ Πιοκτένου εκατόνταρχου υπάτου Ρωμαίων της πόλεως Ιερουσαλήμ Σουμπιμασάξιου Ποπιλίου Ρούφου.

Εγώ Πόντιος Πιλάτος, ηγεμών δια της βασιλείας των Ρωμαίων, επί του Πραιτωρίου της αρχιηγεμονίας, κρίνω και κατακρίνω και καταψηφίζω εις θάνατον σταυρικόν τον Ιησού λεγόμενον υπό του πλήθους Χριστόν, και από πατρίδος Γαλιλαίας, άνθρωπον στασιώτη κατά τον Νόμο του Μωσαϊκού και εναντίον του μεγαλοπρεπούς βασιλέως Ρωμαίων Τιβερίου Καίσαρος και ορίζω και αποφαίνομαι τον θάνατον αυτού σταυρικόν μετά των άλλων κατά το συνήθες των καταδίκων, επεί συνοίθρησεν αυτός πλήθος ανθρώπων πλουσίων και φτωχών, ουκ έπαυσε θορύβους εγείρων, ενοχλείν την Ιουδαίαν ποιών εαυτόν Υιόν Θεού και βασιλέα της Ιερουσαλήμ, απειλών φθοράν της Ιερουσαλήμ και του Ιερού Ναού, απαρνούμενος τον φόρον του Καίσαρος και τολμήσας εισελθείν μετά βαϊων θριαμβευτής και πλείστου όχλου ώσπερ τις Ρήξ εντός της πόλεως Ιερουσαλήμ ως τον Ι. Ναόν και διορίζομεν τον ημέτερον πρώτον εκατόνταρχον Κουϊντον Κορνήλιον περιάξαι τούτον παρρησία εις την χώραν Ιερουσαλήμ δεδεμένον, μαστιζόμενον και ενδεδυμένον πορφύραν, εστεφανωμένον ακάνθινω στεφάνω και βαστάζοντα τον ίδιον σταυρόν επί ώμου αυτού, ίνα ει παράδειγμα τοις άλλοις και πάσι τοις κακοποιοίς μεθ’ ού βούλομαι συνάγεσθαι δύο ληστάς φονείς και εξέρχεσθαι δια της πύλης Γιαμπαρόλας, της νυν Αντωνιανής, αναχθήναι δε Αυτόν τον Χριστόν παρρησία επί το όρος των κακούργων ονόματι Κολβάριον, ούτινος σταυρωθέντος μείναι το σώμα εν τω σταυρώ εις κοινόν θεώρημα πάντων των κακούργων, και άνω του σταυρού τίτλου τεθήναι γεγραμμένου τρισί γλώσσας τον

ΙΗΣΟΥΣ ΑΛΟΝ Ο ΙΛΗΣ ΙΟΔΑΜ (Εβραϊστί)

ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ (Ελληνιστί)

ΙΕΖΟΥΣ ΝΑΖΩΡΑΙΟΥΣ ΡΕΞ ΙΟΥΔΑΙΟΡΟΥΜ (Ρωμαϊστί)

Ορίζομεν ουν μηδένα των ηστινοσούν τάξεις και ποιότητος τομήσαι απερισκέπτως της τοιαύτην εμποδίσαι δίκην, ως υπ’ εμού ωρισμένην μετά πάσης σεμνότητος εις ποινήν της αυτομολίας τούτου, Εβραίου όντος κατά τα ψηφίσματα και τους Νόμους της των Ρωμαίων Βασιλείας.

ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΤΕΡΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ

– Από της φυλής Ισραήλ:Ρωδιέ, Δανιήλ, Ραμπινήλ, Ιονακείν, Μπανικάν, Ροτάμ, Ιουταβέλ και Περκουλάμ.
– Από της Βασιλείας και ηγεμονίας Ρωμαίων:Λούκιος, Σεξτίλιος και Μαξιμίλιος.
– Από των Φαρισσαίων:Μπαρμπάς Συμεών και Μπονέλη.
– Από των υπάτων και δικαστών των Ρωμαίων:Λούκιος, Μπαντάνης, και Μακαρόλας.
– Από της αρχιερωσύνης:Ρωάν, Ιουάδους και Μπουκασόλης.
– Νομικός δημόσιος από των εγκλημάτων των Εβραίων:Μπουτάν».

——————————————————-

Δρ. Απόστολος Ε. Παπαφωτίου
Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.
Οικονομολόγος Ε.Κ.Π.Α.

Σχόλια

Ένα σχόλιο

  1. Ευάγγελος Αλεξανδρής

    Aκόμα με τέτοιους μύθους ασχολείστε κι αναπαράγετε; Γιατί δεν αναζητάτε έγκυρες πηγές πριν εκθέσετε μύθους ανιστόρητους;

    Μένω στην πόλη L’Aquila από το 1980 και παρακολουθώ στενά την επικαιρότητα, γνωρίζω άριστα την ιστορία της πόλης και όλης της Περιφέρειας. Σχετικά με τον μύθο της καταδίκης του Πιλάτου γνωρίζουμε πολύ καλά πως πρόκειται για μύθο της εποχής των Σταυροφόρων, που είχαν βάση την Πόλη και παρήγαγαν πολλά ψευδή στοιχεία για προπαγάνδα.
    Το κείμενο στην εβραϊκή γλώσσα ανήκει σε επιστολή προς τον Τιβέριο, είναι απόκρυφο, αναφέρει την πρόταση (γραμμένη στα εβραϊκά) με την οποία ο Πόντιος Πιλάτος θα έστειλε δήθεν τον Ιησού σε θάνατο. Γιατί ο Πιλάτος έπρεπε να έχει συντάξει αυτό το έγγραφο στην εβραϊκή γλώσσα; Τα επίσημα έγγραφα γράφτηκαν αποκλειστικα και μόνο στη γλώσσα της Αυτοκρατορίας, τα λατινικά!

    Η ποινή του Πόντιου Πιλάτου εναντίον του Ιησού
    Αυτή η πρόταση γράφτηκε πως βρέθηκε αρχικά σε περγαμηνή ερμητικά σφραγισμένη μέσα σε τρία κουτιά (ένα από πέτρα, ένα από σίδερο και ένα από μάρμαρο), κατά τη διάρκεια ανασκαφών κοντά στο Amiternum, μόλις 10 Χμ δυτικά της L’Aquila, αρχαίο ρωμαϊκό θέατρο και στρατόπεδο αλλά όχι πόλη, τον 16ο αιώνα. Σύμφωνα με την παράδοση, ο Πιλάτος ήταν αρχικά από το μακρινό Σάννιο και εδώ, στην περιοχή της Λ’ Άκουιλα, πιστεύεται ότι είχε την κατοικία του: ένα μεγάλο κάστρο στο οποίο θα επέστρεφε μετά το νομό της Ιουδαίας, μετά το 26.
    Αυτοί που ισχυρίζονται την αυθεντικότητα του εγγράφου, πιστεύουν ότι ο Πιλάτος, που επέστρεφε από την Ιουδαία, θα είχε φέρει μαζί του την ποινή που θα είχε επιβληθεί εναντίον του Ιησού για να κατατεθεί στον αυτοκράτορα Τιβέριο. Αλλά επειδή ήταν ήδη νεκρός και ο διάδοχός του Caligula δεν ενδιαφερόταν για το θέμα, το έγγραφο θα παρέμενε στην κατοικία του μέχρι την επιτυχή ανακάλυψη. Έγιναν αμέσως δύο αντίγραφα της περγαμηνής – τώρα και τα δυο χαμένα – ένα από τα οποία, μετά από διάφορες αντιξοότητες, μεταφράστηκε από τα Εβραϊκά στα Ιταλικά από τον Don Serafino Calderani το 1853.

    Ένα καλά μελετημένο ψεύτικο στοιχείο
    Εάν είχαμε την αρχική περγαμηνή του εγγράφου, πιθανώς με σύγχρονα τεχνικά μέσα θα μπορούσαμε να το χρονολογήσουμε χωρίς πολλά προβλήματα και θα είχε εμφανιστεί μια χρονολόγηση πολύ αργότερα από τον πρώτο αιώνα. Φαίνεται πολύ πιθανό ότι το έγγραφο είναι πλαστογραφία, που παράγεται στην περιοχή L’Aquila, ίσως τον δέκατο έκτο αιώνα, ίσως λόγω εκείνων των δραματικών αναπαραστάσεων του πάθους των οποίων οι τοπικές παραδόσεις εξακολουθούν να φέρουν πολύ εμφανή και βαθιά ριζωμένα ίχνη φανατισμού και μνήμες Σταυροφόρων και Ταγμάτων που επιδίωκαν την επιβίωσή τους παρά τους διωγμούς των Πάπων.
    Επομένως, το εβραϊκό κείμενο του Πιλάτου αποδεικνύεται σαφέστατα πως είναι πλαστογραφία, όπως τότες άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που σημαδεύουν την εποχή. Πρόκειται για ένα σημαντικότητατο ιστορικό έγγραφο του οποίου, ωστόσο, ούτε τα Ευαγγέλια ούτε άλλες ιστορικές αναφορές δεν έχουν κανένα ίχνος.

    Η πηγή στην Ελλάδα που το ανακίνησε είναι το dogma.gr και αυτό σημαίνει πολλά κι εντελώς αναξιόπιστα!
    https:/ /www.tanea. gr/2019/03/18/world /sto-fos-eggrafo-tou -pilatou-gia-tin- stayrosi-tou- iisou

Exit mobile version